Kocierz i beskidzka pętelka!
Wspólny wypad z Januszem..Miał jechać jeszcze Van, ale się pochorował. Mieliśmy jechać na lajcie na Pustynie Błędowską..z głupa jednak zaproponowałem Beskidy i Kocierz i poszło:) Jeden z lepszych wypadów! Trasa przez Chrzanów na Zator i Andrychów. Narzuciliśmy zajebiste tempo non stop po 30km/h, po 35km zacząłem być głodny i powoli mnie odcinało. W Andrychowie już wkurw....;D robię zapas i jem ile wlezie. Kocierz...poszedł gładko! Nastawiłem się na nie wiadomo co..a naprawdę poszło super i to na lekki raz. Chwila relaksu, zjazd i jedziemy na kolejny podjazd w kierunku Porąbki. Tam obiad i powrót już standardowo przez oświęcimskie wioski. Van, żałuj..było zajebiście:)

Relacja Janusza

zapas na Kocierz

Jakiś menel spod sklepu;)

Janusz podjazd zaczął jak zawsze..

..i skończył jak zawsze:D

Kocierz

Z zaskoczenia..

Kolejna przełęcz również dla mnie;)

Taka jesień może być bez końca..

Obiad w Porąbce

Samojebka wprost z Porąbki, pierwszy raz w kasku od roku!

piofci
22:34 sobota, 2 listopada 2013
k4r3l, kto jak kto..ale Ty góral powinieneś być zahartowany:) Van, właśnie przez te niższe temperatury podjazdy wchodzą o wiele wiele łatwiej:)
vanhelsing
20:08 piątek, 1 listopada 2013
A niech Was, taką miałem ochotę na jazdę, a tu dupa. Następnym razem nie odpuszczę, chociaż nie moje temperatury już zdecydowanie :P
k4r3l
19:59 piątek, 1 listopada 2013
Hehe, czadowy wypad, mnie niestety zmogło choróbsko, ale Wam widzę humory dopisywały na całej trasie :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa denap