Grudzień, 2012

Alwernia
Van jeszcze chory..Funio nie odpowiadał, więc ruszyłem sam przez Grodzisko.

Tam zadzwonił Funio, który już był w Porąbce z Januszem. Miałem im wyjechać naprzeciw w Zatorze. No dobra, to jazda.. Przez Koźmin, Balin i Chrzanów dotarłem do Babic gdzie trochę na nich poczekałem. Niestety także nie udało się zdzwonić;/ Nie wiedząc czy się czasem nie minęliśmy, pojechałem pierwszy raz zwiedzić Alwernię.

Na miejscu trochę się poplątałem i musiałem nieźle poginać pod górki.

Ale warto było, rynek prezentuje się okazale!:D

Następnie zjechałem do Regulic fajną serpentyną. Rozwinąłem dobrą prędkość a na samym dole za zakrętem niespodziewanie przywitał mnie lód. No i właśnie tam zaliczyłem pierwszą dość fajną glebę w tym sezonie:)

Dalej trasa na Bolęcin i Trzebinię.

Po chwili zorientowałem się, że jednak są ofiary wypadku..

Funio, nie chcesz czasem odsprzedać mi jednej części do lampki?:)

Dalej już prosto na Trzebinię..

i Góry Luszowskie do Byczyny..

Droga do centrum już na kompletnych oparach..ale o to chodziło;)
Ole!:)
Hahaha jednak opłacało się kleić i walczyć do końca! Telefon wreszcie zadzwonił;)

Aparat odzyskany!

Polecam wszystkim sklep Laura Messi ! Pracują tam naprawdę wyjątkowi ludzie! :-)

Jaworznicka integracja
Kapryśna pogoda nie pokrzyżowała nam planów i udało się skleić całkiem fajną ekipę: Aniuta, Funio, Janusz, Nedvet, Van i ja;) Zdjęcia oczywiście z telefonu.

Relacja Aniuty
Relacja Funia
Relacja Janusza
Relacja Vana
Na początku jeszcze moja akcja:

Cały dzień na mokro, wszyscy w pełnej chlapie. Przez Maczki dotarliśmy na koksownie w DG, a później przez Chechło na Pustynie Błędowską gdzie nadrabialiśmy dzieciństwo:)

Na sam koniec po ambicji pojechał nam pewien kolarz i po kilku min pościgu skończyło się na kompletnym wypruciu sił z mojej strony. Jednak o to chodziło;) Godnie było, do następnego !
Dystans10.00 km
Kur..!!! vol.2
W styczniu było tak: Po białym*

Dzisiaj natomiast tak:
Zobaczyłem wreszcie trochę śniegu+lekki mróz i od razu wyskoczyłem na rower. W planach miała być jaworznicka pętla szlakami.
W centrum zauważyłem, że na kierownicy nie ma aparatu!! Kurwa no nie, znowu?! 4 razy przejechałem tą samą trasę..zero śladu. Na rynku ludzi tylko co karpi, czarny aparat na białym szybko rzucił się w oczy. Patrzyli jak na debila, a ja w każdym widziałem 'złodzieja'. Ktoś ma niezły prezent pod choinkę. Za tydzień płacę ostatnią ratę.

Wesołych Świąt!
Praga
Jednym z celów na przyszły rok jest rozpoczęcie niskobudżetowych podróży i rzutem na taśmę udało się już w tym:) Dostałem info, że jest miejscówka do Pragi a że jeszcze miałem urlop to jazda;) Do Wrocka PKP i to było najdroższe. Później już PolskiBus za grosze, darmowy nocleg z CouchSurfingu, ponownie PolskiBus do Wrocka i autostop do Katowic;)