Zlot - Dzień 7
Niestety wszystko co dobre... Koniec urlopu, więc trzeba wracać. Urlopowy Janusz i międzysesyjny Van mogli dalej pokręcić nad morze, ale reszta musiała wracać:)
Patrząc na ilość osób na zlocie baliśmy się, jak wejdziemy do pociągu. Do późnych godzin szukaliśmy z Kovvalem dobrego połączenia, jednak postawiliśmy na piewrotny plan czyli pociąg z rana do Olsztyna wraz z Magdą i Żubrem.
To była dobra decyzja, oprócz nas było jeszcze tylko kilka osób a pociąg Regio na upartego mógł pomieścić kilkadziesiąt:)
W Olsztynie szybkie zakupy i przesiadka do kolejnego pociągu, tym razem do Krakowa. Dosiadają się do nas MarekR oraz Rado. Wielogodzinna droga daje się we znaki, raz po raz każdy z nas zamyka oczy:) W Krakowie byliśmy po 18, szybkie pożegnanie i przesiadamy się z Kovvalem na pociąg do Jaworzna. W mieście po 20, na powitanie wyszły do nas...oczywiście dziki:)
Wyprawa bez dwóch zdań była moją najlepszą! Dzięki wszystkim i do zobaczenia na trasie!:)

Z rana na dworzec..

Do Olsztyna..

Do Krakowa..

W Warszawie..

piofci
08:12 sobota, 25 maja 2013
haha teraz tylko czekać na jego reakcję:D Giby zdecydowanie nigdy nie wypadną z pamięci:D
Janusz507
18:47 piątek, 24 maja 2013
Mostku w Gibach , nie zapomnę do końca życia :) Pozdro dla Łukaszenki :))))
18:33 piątek, 24 maja 2013
Ale mieliscie luzik w pociągu :) Ja z vanem się strasznie gnietlismy aż kolana jęczały :)
koval
06:56 piątek, 24 maja 2013
pamiętamy! ;) po prostu potrzebowaliśmy rady kierownika :P
mdudi
20:47 czwartek, 23 maja 2013
Pamiętajcie kto Was przekonał, że na pewno zmieścicie się do pociągu ;).
piofci
20:17 czwartek, 23 maja 2013
zrobiłem dwa..:) Na drugim popatrzyła się na mnie..tylko jakoś wybrałem to pierwsze:D
vanhelsing
19:32 czwartek, 23 maja 2013
Bardzo ładne ostatnie zdjęcie! :)
koval
18:39 czwartek, 23 maja 2013
Mój też najlepszy wypad! a Rado powinien dostać medal za najlepszego logistyka w Polsce :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aoree