Zlot - Dzień 5
Spokojny poranek, studnia na litewskiej ziemi bardzo się nam przydała;) Zrobiliśmy kółko po obczyźnie i wróciliśmy do kraju. Po śniadaniu szukaliśmy jeziorka do kąpieli, bo kolejny dzień zapowiadał się jeszcze bardziej upalnie. Niestety Janusz nie zdał egzaminu na kierownika wycieczki i wyprowadził nas w pole:D Drugie śniadanie zjedliśmy więc nad sadzawką:D Następnie przyszła kolej na większe miasto a mianowicie Suwałki. Myślę, że każdy z nas był zaskoczony..naprawdę zrobiło mocne wrażenie, chociaż po kilku dniach na wioskach to pewnie nawet Mysłowice zwaliłyby nas z nóg:) Świetną średnią mieliśmy z tego dnia, momentami cisnęliśmy jak z tempomatem 35km/h:)
Na sam wieczór dojechaliśmy do docelowego miejsca zlotu podrozerowerowe.info a mianowicie Folwark w Łękuku Małym:) Tam już ok 70 osób. Gorący prysznic i piwkowanie przy ognisku do 3 nad ranem:)
Zajebiście, że w dzisiejszych zakręconych czasach jest jeszcze tak wielu pozytywnych wariatów..

Poranek na litewskiej ziemi..