Dzień 12 / Zolna (SK) - Likavka (SK)
Po raz kolejny zapowiadał się upalny dzień, więc od razu poszło kolejne pranie..

Dość szybko dojechaliśmy do Banskiej..

W tym momencie niestety zostały nam do wyboru tylko same ekspresówki. Nie ma wyjścia, jedziemy:)

Tuż za miastem pierwsza kontrola Policji.

Zatrzymuje nas jakiś łysol..każdy z nas już ma te stracone Euro przed oczami.. A tutaj gość wyskakuje z tekstem "Panocki, ja rozumiem ze upalno ale hełmy na hlovy" :)) Kolejny szok:) Wszyscy zgodnie założyliśmy kaski i w długą. To był pierwszy raz, kiedy w ogóle pomyśleliśmy żeby je w końcu założyć;)

Czekała nas niestety kiepska droga..same górskie podjazdy i mnóstwo ciężarówek. Momentami nie było pobocza, ciężarówki lewo co wjeżdżały a jeszcze my wszystkim przeszkadzaliśmy:)

Po upalnym dniu zanosiło się niestety na typową burzę..

Na szybko przejechaliśmy Ruzomberok..

i zatrzymaliśmy się tuż za nim w miejscowości Likavka. W drugim podejściu udało się nam rozbić na ogródku gospodarza. Zaledwie 5min później przyszła spodziewana ulewa;)