Dzień 7 / Ravazd (H) - BalatonMadi (H)
Węgry są płaskie? Nigdy już tak nie powiem..
Ten dzień dał nam mocno w kość;) Początek drogi do Veszprem okazał się niespodziewaną męką;) Tym bardziej dziwne, bo pierwszy raz od kilku dni słońce ukrywało się za chmurami.
Warto podkreślić, że cały dzień jechaliśmy na zakazie;)
Na którymś ze szczytów podjazdu nieopodal zamku zatrzymaliśmy się w barze na kilka kolejek i wreszcie podładowałem aparat. Właściciel knajpy tak się nudził, że polał nam na spróbowanie zajebistej śliwowicy;) Od razu cieplej..

Przed Veszprem mało brakowało, a trafiłby nas czerwony golf;)

Gościu chciał wyprzedzić na trzeciego, jednak wystraszył się nadjeżdżającej ciężarówki, nagle zjechał w prawo ale się nie zmieścił i wpakował się w tyłek jakiegoś Vana. Wszystko to działo się na oczach chłopaków a jakieś 10metrów za moimi plecami;)
Jako, że akurat na miejscu wypadku znalazł się jakiś policjant szybko pomknęliśmy dalej:)

Zaczęło się wypłaszczać..

W Veszprem nasza mapa nie zgadzała się z rzeczywistością, więc podpytaliśmy o drogę w rowerowym. Właściciel nie wiedział jak wytłumaczyć..więc posłał w bój jakąś panią, która miała nas wywieźć w dobrą stronę;))

Przewodnik;)

Nad Balaton docieramy wieczorem..niestety wraz z nami pojawił się dość porywisty wiatr..

Woda w Balatonie zgodna z oczekiwaniami..naprawdę fatalna. Mętna jak Sosina w najgorszych czasach. Do tego same prywatne pozamykane na kłódki plaże a na dziko nawet kaczka by się zniechęciła. Na nocleg wybieramy więc pole namiotowe, gdzie za kilka euro możemy wziąć pierwszy gorący prysznic;)