Konwój:)
Na sobotę, koledzy Łukasz i Artur zaplanowali start swojej podróży po rodzinach;) Ich pierwszym celem była wioska Mieczyn za Włoszczową. Korzystając z wolnego czasu postanowiłem trochę potowarzyszyć, z myślą że za ok 50km w Pilicy spokojnie sobie zawrócę. Start przed 7 rano z mgłą i mżawką;) Do Pilicy poszło bardzo gładko, po pikniku zdecydowałem się jeszcze trochę km dobić..i tak kilka razy;) Za Pilicą podjazdy dały mocno w kość ale dajemy dalej.. ok godz 14 w Szczekocinach zorientowałem się, że gdybym teraz zawrócił to dotarłbym do domu pewnie o północy..Decyzja mogła być tylko jedna, co tam..wbijam na trzeciego:) W sumie po drodze mieliśmy pikniki w każdym "większym" mieście typu Pilica, Szczekociny czy Włoszczowa. Na miejscu byliśmy chyba po 18, gdzie czekała już na nas pyszna zupa (w tym miejscu bardzo dziękuję za gościnę!:) Później kąpiel, zakupy w Biedronce i grill z rodziną Artura do północy:)
Kilka fotek:

Pilica

Taki obraz towarzyszył nam dosłownie całą wyprawę..

Po ostatnim podjeździe;)

Na miejscu;)

Kiedyś każde wakacje się tak spędzało..;)