Okolice..
Miał być wypad z koleżanką, jednak ostatecznie wyruszyłem sam. Po wczorajszym wypadzie w góry musiałem się rozruszać. Po 11 na lajcie wyruszyłem do Ciężkowic na stadnine..jednak tam mnóstwo ludzi;/ Dobra, to jadę dalej..może na Żabniku będzie mniej..tfu! Zgroza, pół wsi tam siedziało! Pojechałem troszkę dalej i za winklem oczywiście już nikogo, więc można było spokojnie poleżeć nad wodą. Następnie zdecydowałem się odwiedzić moją miejscówkę w Bukownie nad rzeką Sztołą. Zawiodłem się po raz kolejny, auta stały już przy drodze więc nie wjeżdżałem nawet w głąb lasu. Skończyłem na Leśnym Dworze, gdzie wypiłem wczorajsze piwko, które woziłem przez cały dzień;) Poleżałem plackiem i ocknąłem się dopiero o 14. Musiałem się szybko pakować i wracać, bo o 15 grał przecież mój Inter;) Rowerową opaleniznę mam już gotową na cały sezon..

Wjazd na stadninę..

Żabnik..akurat nie widać, ale na około pełno ludzi

Jakieś 300m dalej oczywiście już ani duszy;)

piaski piaski piaski

Leśny Dwór

Powrót bez historii, tutaj 8km Bukowska..

A to mój nowy gość, przyjechał do mnie na całą majówkę;)