Nocne manewry
Nadeszła pora na kolejną edycję jaworznickich nocnych manewrów;) W sumie w tą niepewną noc zdecydowało się wyjechać 5 bajkerów (na zdjęciu od lewej:Luke, Nemo, Lama, Śmitek i ja). Planowo mieliśmy jechać na Januszkową Górę, niestety Irena oraz nieładne niebo zmusiły nas zmiany planów. Przejechaliśmy się więc szlakiem przez ciężkowickie lasy na dolinę żabnika, a następnie sosinę, gdzie rozpaliliśmy grilla..Po drodze warto wspomnieć o napotkanej rodzince dzików, jednak daliśmy radę spokojnie przejechać. Deszcz złapał nas dopiero po pikniku, po czym przed 3 w nocy wróciliśmy już ulicami do domów.. Nic tylko czekać na kolejne edycje;)
Więcej zdjęć z wyprawy i o wiele lepszej jakości pojawi się niedługo na blogu Nemo;)

Ekipa, foto by Nemo..

Posiłek, Nemo dłubie w ziemniaku;)

Kaszka
17:52 środa, 31 sierpnia 2011
Wszyscy wyglądacie podobnie :))
lukejawo
16:53 środa, 31 sierpnia 2011
Kurna, syćko na tych fotach widać :D

Ale wypad całkiem niezły, chociaż szkoda, że pogoda nie dopisała i nie było wypadu na Januszkową Górę.. :]
k4r3l
18:37 wtorek, 30 sierpnia 2011
nocą jeszcze mi się nie zdarzyło jeździć - ale jak ekipa dopisuje, to się nie ma co dziwić, że pora nie ma znaczenia :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losie