Dystans92.00 km Czas05:00 Vśrednia18.40 km/h VMAX57.00 km/h
Temp.18.0 °C SprzętSrebrny Orzeł
Pustynia błędów(ska)
Wreszcie pierwszy praktycznie cały wolny dzień..Wyruszyłem z koleżanką ok 08:30 w kierunku Bukowna i rzeki.. Ta Sztoła to świetne miejsce..aż dziw, że ja tam nie pomyślałem o zdjęciach! Krótki piknik i w drogę..Cel:Pustynia błędowska i kompletne wyciszenie:) Po kilkukrotnym studiowaniu mapy, jakoś dotarliśmy do lasów błędowskich..Kolejny piknik i ruszyliśmy konkretnie na samą pustynię..I to był ważny punkt wycieczki:) Zero jazdy..Grubo ponad 4h prowadzenia roweru po ciężkim piachu i konkretnego błądzenia:) Niby ciągle żółtym szlakiem, jednak możliwości zboczenia trasy było tyle, że nawet dzisiaj nie potrafię sobie tego ułożyć w głowie:) A może wcale nie chcieliśmy stamtąd wychodzić..?;] Po konsultacjach z tubylcami zdecydowaliśmy w końcu iść na przestrzał w kierunku jakiejś wieży..Wszystko ok, ale w pewnym momencie przed nami ukazały się 2 wieże po przeciwnych stronach! Nie nie, to nie halucynacje..:) Dobra co mamy do stracenia, idziemy dalej.. Uczucie, jak po wejściu na drzewo i ujrzeniu, że z każdej strony na horyzoncie nie ma zupełnie niczego...Bezcenne!:) Jednak na naszych twarzach o dziwo cały czas malował się uśmiech i porażający spokój :) Z uporem maniaka i po trupach doszliśmy brzegiem Białej Przemszy do jakiejś fabryki (w sumie z 3 razy:), znaleźliśmy wyjście i jak gdyby nigdy nic wyjechaliśmy w Kluczach.. Uczucie, jakbyśmy byli jedynymi ocalałymi bohaterami jakiegoś amerykańskiego horroru:) Nigdy bym nie pomyślał, że tak się ucieszymy na widok asfaltu! Chcieliśmy wyciszenia to mieliśmy...:)
Powrót przez Olkusz i Bukowno. Droga fantastyczna, nie licząc morderczej prostej Bukowskiej..Niezła średnia jednak mi tam wyszła..W domu ok 20.. Ogólnie bardzo udana sobota:)
PS: Oby więcej takich wypadów..a to będzie dobra wiosna;]