Dystans41.00 km
SprzętStaiger
Testy..
Zakupiłem wreszcie rowerową nawigację, postawiłem na Garmina Dakota 20.
Frajda niesamowita, polecam każdemu! Dzisiaj testy oczywiście na Staigerze.
W sumie wpadło 25km, dodaję jednak ostatnie ogromne zaległości 16km i w chwili obecnej wchodzę w nowy rok z czystym licznikiem.

Garmin wkomponowany w nowy kokpit ;)

Na geosferze walczyłem ze słońcem, więc zdjęcie kiepskiej jakości..

Wersja zimowa..ubierania więcej niż jazdy ;)

Sam Garmin niesamowity..brakowało mi czegoś takiego, od kiedy jeżdżę. Muszę się go nauczyć, bo dopiero w połowie wycieczki zauważyłem, że liczy wszystko i sumuje od 2 dni, kiedy bawiłem się nim w domu. Po drodze mnóstwo przystanków, regulacji, nauki, ustawień itd. W domu ze śladu pousuwałem wszystkie śmieci i został tylko mały fragment trasy.

Garmin pozwala też iść krok dalej, wreszcie mogę pobawić się też Stravą i zadebiutować z fragmentem mapy ;)

13:58 sobota, 2 stycznia 2016
Ale tu nie chodzi o bycie statystycznym geekiem tabelek. Pomiar z kola jest dokladniejszy jesli w urzadzeniu masz ustawione inaczej niz zapis co sekunde. Kadencje podalem jako dodatek.
Zamiast uzywac jeszcze licznika mozna miec all in one.
piofci
13:53 sobota, 2 stycznia 2016
Czytalem o tym, ale ta bajka kompletnie mnie nie kreci:) Garmin predkosc mierzy, srednia itd tez. Kadencja nie jest dla mnie, znam swoj organizm i wiem jak reaguje na to w jaki sposob krece. Poza tym w tym roku zadne srednie czy predkosci, szybkosci mnie nie interesuja..tylko fakt dojechania do celu;)
13:42 sobota, 2 stycznia 2016
A i jeszcze zapomnialem o jednym.
Skoro masz dakote to czas na czujniki na ANT+ i pomiar predkosci i kadnecji
;)
12:44 sobota, 2 stycznia 2016
Wszystko zalezy. Jest duzo pancernych telefonow na androidzie z duzymi bateriami (fajfon sie nie nadaje), mapy z garmina tez mozna wrzucic. Locus maps wymiata :)
piofci
12:36 sobota, 2 stycznia 2016
Gosc, dzieki bardzo za praktyczne wskazowki. Tego mi brakowalo;)

Demek, wszystko zalezy od potrzeb;) Niestety nawet gdybym mial najnowszy telefon Iphone to nie zastapi mi Garmina na bateriach AA. Zakochalem sie w nim, gdy zobaczylem na ultramaratonie na kierownicach wiekszosci startujacych. W takich sytuacjach jest po prostu musem..
11:25 sobota, 2 stycznia 2016
Tez sie dlugo zastanawialem nad czyms takim. Modeli sporo na rynku. Az w koncu zrezygnowalem. Garmin 520 albo Sigma rox 10 maja nawigowanie po sladzie. To wystarcza.
A jak potrzebuje mape to mam telefon z mapami :)
Gość
07:26 sobota, 2 stycznia 2016
Gdy z Dakota wychodze na rower, robie za kazdym razem nastepujace rzeczy:
1. Kalibruje wysokosciomierz (warto tu znac wysokosc, na ktorej sie mieszka)
2. Resetuje licznik wycieczki i rejestracji sladu
3. Jezeli wyjazd dlugi, zmieniam odpowiednio czestotliwosc rejestracji punktow do sladu (normalnie jest chyba 1 punkt/sekunde, co przy limicie 10 tys punktow wystarczy na ok. 3 h). Jesli tego nie zrobisz nic nie zginie, jedynie Garmin bedzie archiwizowal slad po kawalku i trzeba to potem sklejac.
4. Na zakonczenie wyjazdu zapisuje aktualny slad.

Te czynnosci po nabraniu wprawy zajmuja sekundy.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zisie