Dystans60.00 km
SprzętRose
Nowe rozdanie!
Długo nie opłakiwałem Focusa..ten już świetnie sprzedany pół roku śmiga po Bielsku-Białej, a ja w międzyczasie zaopatrzyłem się w nowe cudo. Dużo większe cudo, które mam nadzieję da mi większy komfort jazdy na dłuższych dystansach.
Miał być Canyon, jednak szczerze zrobili mnie w ciula z dostawą i straciłem na nich miesiąc.
Wybrałem więc pierwszego ich zamiennika, czyli solidny niemiecki ROSE.
Jeździ się kapitalnie, miękko jak w samochodzie. Mostek od razu zamieniłem na 100 i teraz tylko czekać na suche jezdnie..
Przedstawiam ROSE PRO SL-2000 :)
Co w środku:
Rozmiar: 61cm
Rama: 7005 T6 Ultralight Aluminium, triple-butted, from approx. 1.280 g
Widelec: PRO SL Modulus Vollcarbon 1 1/8"-1.5"
Koła: Mavic Aksium WTS
Korba: Shimano 105 FC-5800
Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-5800
Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-5800 11/2
Zębatka tylna: Shimano 105 CS-5800 11-28
Klamkomanetki: Shimano 105 ST-5800 2/11
Łańcuch: Shimano HG-6001 11
Hamulec: Shimano 105 BR-5800
Sztyca: Ritchey 2B WTD 27,2mm
Siodełko: Selle Italia 15 X1
Kierownica Ritchey WCS Evo Curve
Mostek: Ritchey 4 Axis WTD, black, 100mm
Waga: 7,9kg (fabr.)
Miał być Canyon, jednak szczerze zrobili mnie w ciula z dostawą i straciłem na nich miesiąc.
Wybrałem więc pierwszego ich zamiennika, czyli solidny niemiecki ROSE.
Jeździ się kapitalnie, miękko jak w samochodzie. Mostek od razu zamieniłem na 100 i teraz tylko czekać na suche jezdnie..
Przedstawiam ROSE PRO SL-2000 :)
Co w środku:
Rozmiar: 61cm
Rama: 7005 T6 Ultralight Aluminium, triple-butted, from approx. 1.280 g
Widelec: PRO SL Modulus Vollcarbon 1 1/8"-1.5"
Koła: Mavic Aksium WTS
Korba: Shimano 105 FC-5800
Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-5800
Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-5800 11/2
Zębatka tylna: Shimano 105 CS-5800 11-28
Klamkomanetki: Shimano 105 ST-5800 2/11
Łańcuch: Shimano HG-6001 11
Hamulec: Shimano 105 BR-5800
Sztyca: Ritchey 2B WTD 27,2mm
Siodełko: Selle Italia 15 X1
Kierownica Ritchey WCS Evo Curve
Mostek: Ritchey 4 Axis WTD, black, 100mm
Waga: 7,9kg (fabr.)
Komentarze
Nie przesadzajcie panowie w porównaniach tłumienia i komfortu aluminium ws carbon.Ramy węglowe i te możliwości układania włókien dają wiele możliwości i specyfikacji ramy.Nie ma porównania.No chyba że dobra lekka stal...:)
A nie każdy wie że alu jest sztywniejsze od stali...
Szerokości!:)
A klasyk to klasyk, zawsze się będzie podobał:)
Podejrzewam że Twój lepiej tłumi drgania, pozycje masz bardziej komfortową, a wagę mniejszą.
Pomimo to, mi się mój "klasyk" podoba :)
Gustav, dokladnie taki jest plan - to ma nie byc rower po bulki i zobaczymy co z tego wyjdzie;)
Michał, w realu wygląda obecnie tak: http://oi68.tinypic.com/al0okg.jpg
Niczym się nie różni, dostałem tylko siodło z białymi wstawkami.
Na rower czekałem 3 tygodnie. Co najlepsze, otrzymałbym go już po ok 10 dniach od zamówienia jednak niemiecki DHL dał ciała i nie wiedzieć dlaczego pojechał w ostatnim momencie w innym kierunku :) 3 tygodnie to realny termin.