SprzętFocus
Symboliczne górki
Start po 10 "trasą Funia" na Chełmek, Gorzów i Oświęcim. Sypało się kapitalnie jak za starych dobrych czasów. Dalej standard na Wilamowice i Kobiernice. W Porąbce odbiłem w lewo na Targanicką i Wielką Puszczę. Jechało się naprawdę świetnie, dlatego pewnie że nie było takiego upału. W Puszczy odwiedzam naszą standardową knajpkę i stołuje się gulaszem. Następnie podjazd na widokową z pełnym brzuchem, ale dało radę na raz. Powrót przez Andrychów, Wieprz i tam znajduje fajną nową drogę na Oświęcim przez Piotrowice, Polankę Wielką i Porębę Wielką. Przez 5 km jadę z mieszkańcem Polanki, który na krossie z oponami 2.0 wiózł w foteliku swoją córkę śmiało 30km/h na prostej;) Droga okazała się kapitalna widokowa i spokojna. Już nigdy nie będę wracał z Andrychowa przez te wszystkie Zatory i nudne Chrzanowy.
Z Oświęcimia powrót tak samo jak rano, w Chełmku jednak dopadł mnie mały kryzys ale jakoś się dokulałem ;)

Nowy stary gadżet..jednak nie było czasu na regulacje;)

Obiad w Puszczy..

Najwyższy punkt dzisiaj..

Fragment nowej traski..

Już wiem dlaczego Gustav wcina te lody..dzisiaj zjadłem 3, to jest lepsze od izotonika;)

Kaszka
21:02 piątek, 19 czerwca 2015
Pio nie pekaj! Samym startem budzisz moj podziw :D
piofci
15:56 czwartek, 11 czerwca 2015
Janusz, Piotrków Abramowiczów w samych Katowicach jest ze 3!;) Na razie nie mam co marzyć o takich maratonach, w tym sezonie barierę 150 ciężko mi przebić :)
Janusz507
13:01 czwartek, 11 czerwca 2015
Odpowiadam :) Na wczasy , a : Pierścień Tysiąca Jezior Ultramaraton , zapisany na 44 miejscu Piotr Abramowicz :) WYCOFUJESZ SIĘ :)
Lama
19:30 środa, 10 czerwca 2015
oo, lemondka, muszę się karnąć :)
piofci
18:42 piątek, 5 czerwca 2015
Na konkretne górki przyjdzie czas, na razie muszę robić pod takowe bazę :)

Janusz, przecież ja na Mazury jadę na wczasy ;))
Janusz507
16:45 piątek, 5 czerwca 2015
Trenuj , trenuj przed Mazurami :)
k4r3l
16:31 piątek, 5 czerwca 2015
Zator meganudny a w Chrzanowie burmistrz jeździ na podwójnym gazie, więc tym bardziej trzeba omijać :D eleganckie przetarcie - oby przed jakimiś bardziej konkretnymi górkami ;)))
majorus
08:47 piątek, 5 czerwca 2015
Widzę, że się rozkręcasz :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina