Dystans164.00 km Czas07:40 Vśrednia21.39 km/h VMAX65.00 km/h
SprzętFocus Uczestnicy
Beskidzka pętelka (Żar, Kocierz)
Kolejny wypad z Januszem. Od samego rana szybka piłka do Porąbki, a następnie decyzja że robimy podjazd na Górę Żar. Byłem w szoku, jak łatwo poszło..przełożenie 1x1 i duża tarcza spisały się na medal. Sama góra dupy nie urywa, ale widoki po drodze na razie dla mnie nr 1. W międzyczasie umawiamy się tel. z K4r3lem. Zjeżdżamy i już na nas czeka. Powiększonym składem śmigamy przez beskidzkie wioski i atakujemy przełęcz Kocierską. Poszło całkiem sprawnie, oczywiście na raz :) Jednak w nogach już czuć było te blisko 100km. Przed Andrychowem piwko, obiad i żegnamy się z Kubą. Zostaliśmy sami z Januszem, mając przed sobą jeszcze ok 60km i tylko 2-3h jasności. Domyślałem się, że jeśli przełęcze poszły dzisiaj jak z płatka to pewnie to zmęczenie wyjdzie później. No i kur..wyszło:) Na ok.120km pękliśmy obydwoje, chwilowe kryzysy i odcięcia mocy raz po raz..W Chrzanowie kolejne wzmocnienie i jakoś dociułaliśmy. Który to już w tym sezonie zajebisty wypad.. Kuba dzięki, szacun że chciało Ci się na tym sprzęcie i do następnego! :)

Na zaporze..z rana jeszcze mleko w górach..

Prezentacja stroju na 2014 :)

Żar..

Pełny skład..

Kocierz

Obiad przed Andrychowem, Pizzeria Piekiełko :D

W Zatorze Janusz dzwoni po pogotowie :D

Samojebka być musi! Cya!

gustav
20:32 niedziela, 30 marca 2014
prezentacja bez spodenek? jak to...
wypad zacny :>
majorus
15:02 niedziela, 30 marca 2014
Znowu świetny wypad, zazdroszczę :) super koszulka, ja czekam aż wyprodukują moją :P
piofci
pfffff zdziwiłbyś się, ile kosztowały te okulary..:) ale nie powiem, bo to prezent :)
funio
09:22 niedziela, 30 marca 2014
Zajebiaszcze okularki!,pewnie z wyprzedaży z Biedronki hehe...oszczędzaj Jaśka bo on już nie pierwszej młodości:))
Jacobsen
22:44 sobota, 29 marca 2014
Jest ledwie marzec, a wy robicie kmy jakby to sierpień był! Gratuluje wypadu
k4r3l
18:52 sobota, 29 marca 2014
Hahaha, może po kobietę dzwoni, żeby po niego przyjechała ;))))) Dobrze się z Wami kręciło i gdyby moja (i roweru;) tymczasowa niedyspozycja dałbym Wam popalić :P 3mta się , hehe.
piofci
18:48 sobota, 29 marca 2014
takiego wycieńczenia dawno nie było, ale to wszystko się przyda na Bałkanach :)
Janusz507
18:42 sobota, 29 marca 2014
Leżenie w trawie było najlepsze :) Dzieki za udany wypad .

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa argiw