Balaton+awaria
Kolejna wspólna trasa z koleżanką, tym razem wróciliśmy nad Balaton.
Rano jeszcze zimno, jednak później jak słońce przyświeciło to czuć było wiosnę.
Droga przez Bukowno na Trzebinię. Nad Balatonem dość długi piknik. Jeszcze trochę lodowato, kaczki walczą z temperaturą i co chwila wpadają z lodu do wody:) Powrót przez Płoki, Lgotę, Witeradów i Olkusz.

Rano było tak zimno, że niektórzy musieli się wzmocnić w Bukownie zimowymi skarpetami za 2zł;)

Trzebinia

Balaton

Płoki..;)

Po drodze w Bukownie..brak słów;/

kolacja

I teraz najlepsze..wracając z kebabowni przy zmianie przedniej przerzutki odchodziły dziwne odgłosy..dokulałem się do domu, patrzę a tam linka dosłownie na ostatniej żyłce..rozmontowałem wszystko, męczyłem się z 1,5h i nie dałem rady jej złożyć..z każdą chwilą oczywiście coraz bardziej się rozłaziła a ja bez zaciskacza..pech chciał, że zastępczą mam tylko grubszą do hamulca i nawet nie wejdzie do pancerza..tak więc jutro miała być Pilica z Jaworznicką Ekipą a będzie jedna wielka dupa!

mors
20:39 wtorek, 17 kwietnia 2012
Co ja pacze? nawet nie pamiętam po co tu wlazłem, a tu już jestem, zanim wlazłem. ;)
I to jeszcze z linkiem - od linek fajnie podnoszą się słupki.
;)
maratonka
01:45 wtorek, 17 kwietnia 2012
I rzecz jasna serdecznie zapraszam do czytania moich "fajoskich" wpisów jak już się takowe pojawią. Pewnego dnia jeszcze trochę neologizmów Ci w komciach zostawię.

No... To... Ahoj! Przygodo :)
maratonka
01:43 wtorek, 17 kwietnia 2012
Takich skarpecianych okazyji to we Wrocławiu ni ma! U nas za 5 par chcą 10 zł, Bandyctwo! I u nas znaku ostrzegawczego przed brakiem mijanek ni cholery nie ujrzysz- pewnie dlatego, że owych mijanek Ci u nas pod dostatkiem.

Dziękuję za dosadny komplement na Z, mój bajklog czuje się mile połechtany. ACZKOLWIEK co byś się nie nastawiał nazbyt optymistycznie- takie ZA.ISTE wpisy na bajklogu swoim wrzucam z braku czasu niezbyt często lub wtedy, gdy-jak zwykł mawiać niejaki mors- jestem w intelektualnej formie. Cokolwiek miało by to znaczyć.

U Ciebie miło- dużo do paczenia, mało do czytania. Coś co o 4.00 nad ranem jest akurat na moim poziomie. INTELEKTUALNYM.

Ahoj!
k4r3l
05:34 niedziela, 25 marca 2012
czytam podpis zdjęcia ''kolacja'' i omyłkowo patrzę powyżej... upss, nie ta fota :) ostatnio zmieniałem linki, więc może to jest jakiś sposób? <odpukać>
funio
01:09 niedziela, 25 marca 2012
Ten van to jeździ po Jaworznie ta swoją białą pandą,prowadząc permanentną inwigilację.Wszystkich zna,wszystko widzi...;)
Takich linek to ja mam na kopy,ja jestem przygotowany ...,z tak błahego powodu nie rezygnuję z rowerowania...
vanhelsing
23:46 sobota, 24 marca 2012
Ładny dystans. Widziałem Cię na Paderewskiego jak jechałeś w stronę OST ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jestb