Z Jaworznicką ekipą:)
Zbiórka o 8 pod halą, zdecydowało się 8 osób:Efff, Ania, Aniuta, Nemo, Funio, Nedvet, Van no i ja;)
Podążyliśmy za pomysłem Funio, aby odwiedzić zamek w Tenczynku.
Po drodze oczywiście mnóstwo rozmów, małych zakupów w wielkich marketach:)) i co najlepsze dzisiaj..mnóstwo mnóstwo błota;)
Wczoraj czyściłem rower 3h, po 15min w lesie nie widziałem czy na pewno jadę na swoim:) Wszyscy brudni na maxa, jednak uśmiech nie schodził z twarzy:)
Pod zamkiem piknik, wspólne piwko i powrót asfaltem przez Bolęcin.
Na sam koniec zawaliła niestety komunikacja i się rozdzieliłem od reszty..czekałem na wspólne mycie rowerów w okolicach domu Funia a tymczasem oni robili to już na Cezarówce;) Zajechałem więc sam na myjkę na Pechniku i za 2 zł rower się już błyszczy;)
Zajebista ekipa, zajebisty wypad..oby takich więcej;)

Pozdro dla wszystkich obecnych!

Poniżej kilka fotek.
Więcej przeczytacie w relacjach innych;)

Relacja Efff
Relacja Aniuty
Relacja Vana
Relacja Funio

Wspólna fota by Van

Funio urządził nam prawdziwy obóz przetrwania;)

Więcej zdjęć u Vana, a niedługo pewnie pojawią się u Funia i Nemo;)