Krzeszowice & Dolina Będkowska
Kiedyś obiecaliśmy sobie z koleżanką, że wrócimy w dolinki..i słowa dotrzymaliśmy;)
Start standardowo z Bukowna i trasa w kierunku Trzebinii. Dalej na Czyżówkę, Płoki, Lgotę, Ostrężnicę i Nową Górę. Docelowo mieliśmy odwiedzić Dolinę Racławki, jednak po drodze ustaliliśmy jednak, że pojedziemy przez Krzeszowice do Doliny Będkowskiej. Przejechaliśmy osiedle Czatkowice, Żbik a następnie Siedlec aż do Rudawy, gdzie zaczął się nasz niebieski szlak Warownii Jurajskich. Początkowo super przyjemnie..później las, gdzie oczywiście po drodze pełno drzew przecinających drogę..i trzeba było przenosić rowery..w lasku straciliśmy ponad godzinę a przeszliśmy może 300metrów;) Później już rowerowym czerwonym i niebieskim..po drodze Brama Będkowska, jednak szału nie zrobiła..Lepiej już było z Sokolicą, fajnym wodospadem i Dupą Słonia..Powrót przez Jerzmanowice do krajówki 94 aż do samego Olkusza..Dalej już w egipskich ciemnościach przed 23, ul. Długą a później wyczerpującą Bukowską na Podwale.. Dolinki POLECAM!

gdzieś po drodze do Krzeszowic..

Krzeszowice przywitały nas jeszcze lepszymi widokami..;)