Dystans41.00 km Czas01:45 Vśrednia23.43 km/h VMAX47.00 km/h
Temp.23.0 °C SprzętSrebrny Orzeł
Jaworzno - Ciężkowice:)
Dzisiaj nastał wreszcie czas na Dolinę Żabnika w Ciężkowicach.. Znalazłem niby fajną malowniczą trasę na necie ale na Górze Piachu nie mogłem znaleźć jednej polnej ścieżki..Przy kamieniołomach pokręciłem się nieźle:) Postanowiłem więc pojechać standardowo drogą przez GP, Gagarina, Pieczyska na Ciężkowice..droga ta kolejny raz okazała się dla mnie bardzo przyjemna..Pogoda idealna, ani ciepło ani zimno.. Fajny klimat jest w tych Ciężkowicach.. Jechałem i nuciłem przez pół drogi "Jaki tu spokój...nananana...nic się nie dzieje..." Dobrze, że mamy takie dzielnice w Jaworznie. Dość szybko dojechałem do Doliny Żabnika..tam prosto aż do rzeczki..Klimatycznie, przejechałem wzdłuż a później zapędziłem się długą prostą myśląc, że do czegoś mnie doprowadzi..po 15 min musiałem wracać :) jeszcze raz posiedziałem nad wodą (miejscami przezroczysta!), a że było dość wcześniej postanowiłem przy okazji odwiedzić Stadninę w Ciężkowicach. Akurat trafiłem na nauki jazdy, ciekawie ciekawie..Dobra okazja do testu aparatu..Świetne są te konie, kiedyś sam spróbuję..Poniżej fotki z wypadu.