Dystans87.00 km Czas06:00 Vśrednia14.50 km/h VMAX44.00 km/h
Temp.35.0 °C SprzętSrebrny Orzeł
Miał być...Lipowiec;]
Wraz z dwoma kumplami mieliśmy dzisiaj ambitny plan wybrać się na Zamek Lipowiec w Babicach... Wilgotność powietrza zerowa, 35 stopni i istny skwar więc zapowiadało się nieźle..Wyruszyliśmy z Łubowca po godz. 10 (już byłem po 6km z Podwala:) Jechaliśmy przez OST, następnie Grunwaldzką aż do samego centrum..tam oczywiście Krakowska i prosto do Byczyny gdzie mieliśmy odbić na Korczyńskiego i zielony szlak...Niestety ok 5min za stadionem jeden z kumpli złapał...gumę:)
No dobra, do Byczyny niedaleko..damy radę. Z pomocą 'mieszkańców' znaleźliśmy jedyny "serwis" rowerowy w Byczynie (cudzysłowie, gdyż serwis polegał na 1 gostku w domu prywatnym, który miał zestaw jakiś tam kluczy,kilka dętek i tyle)..dobra 9zł i jest nowa dętka.. Jedziemy dalej, Korczyńskiego..tutaj uzupełniamy płyny kupując nowe napoje (polecam sklep klimatyzowany na samym początku Korczyńskiego:) nie chciało się z niego wychodzić:) Jedziemy dalej..zielony szlak,prosto prosto i jeszcze raz prosto..Swoją drogą byłem pierwszy raz na tym szlaku i jest naprawdę przyjemny. Po drodze oczywiście przejeżdżaliśmy nad A4, co zawsze jest ciekawe:) Jakieś 5 min po minięciu zbiornika...o nie! Kumpel od "dętki" znowu staje;/ Fuck zero powietrza z tyłu! Napompowaliśmy trochę i tylko słychać jak schodzi..Było już wiadomo, że nie jest nam dzisiaj dane:) Szybka decyzja, bo w środku lasu komary nas namierzyły w 10sekund..ok wracamy. 2 kumpli na 1 rowerze, ja sam na dwa rowery i jazda w kierunku Jaworzna;) Trochę żal,bo 25km na liczniku już było, w dodatku już byliśmy cali mokrzy:)

W związku z tym, że zanim zarejestrowałem się na bikestats miałem już 248km na liczniku, dodaję do tego wpisu +50km oraz 3h jazdy...