SprzętRose
Nagły urlop po część do Focusa..
Focus nagle buchnął powietrzem, pluje czarną krwią i nie ma mocy, mechanik mówi:nowy kolektor ssący.

Najtańsza używka w Rydułtowach, więc urlop na szybko i jazda po Śląsku.
Droga bez historii, jednak mam nadzieję, że nie będzie więcej okazji do jazdy po Górnym Śląsku. Choćbym miał jeździć Bukowską i Siersze dzień w dzień to wolę właśnie to od Śląska..

Kolektor ssący na miejscu okazuje się...duży i cięższy niż sobie wyobrażałem. Pomyśleć, że wczoraj się zastanawiałem czy brać podsiodłówkę czy schowam do koszulki! Ogrom i ciężki..super okazja, aby przetestować nową torbę Saddlebag od Rafała.

Pierwszy sukces

Saddlebag to chyba najlepsza torba podsiodłowa na rynku. A to towar obowiązkowy na wszelkich ultramaratonach. Wilki, remki..wszyscy mają podsiodłówkę od Rafała..robiona z głową, z myślą o podróżnikach, rękoma podróżnika. Trzymała sztywno całą drogę. Do tego mnóstwo dodatkowych uchwytów, pasków i wszystkie mają uzasadnienie..jestem w szoku jakiej jakości jest ta torba.

Obiad w MC w Rybniku...sorry, w Restauracji pod złotymi łukami.

Na 100km dopadł mnie prawdziwy kryzys i odcięcie. Niestety pech chciał, że sklepu nie było..pooddychałem i dojechałem na oparach chyba tylko głową aż do mysłowickiej żabki.

A wszystko po to..

k4r3l
19:51 wtorek, 23 sierpnia 2016
A co mi szkodzi, wypowiem się :D Porównywaliśmy tą torbę Authora z tą Gustava i widać duże podobieństwa (podróbka, hehe), chociaż Author chiński :D Co do "majtania" się na boki to niestety prawda, jak jest bardziej załadowana to można to odczuć, ale głównie na mocniejszych podjazdach no i na dokręcaniu ze stójki :D Co do jakości wykonania jest naprawdę ok. jak na swoją cenę (130 ziko) i może stanowić fajną alternatywę.
gustav
20:41 czwartek, 14 kwietnia 2016
a bikepack też chyba polski;] za mocny materiał jak na produkcję z dalekiego wschodu hehe
piofci
14:55 czwartek, 14 kwietnia 2016
Piotr,
Nie ma stronki z oferta bo to nie jest sklep. O torbach mozna poczytac na blogu Rafala http://wciazwdrodze.blogspot.com/p/krawiectwo-turystyczne.html?m=1
Moja ze zdjecia to saddlebag rozmiar L. Jesli Ci sie podoba to na stronie znajdziesz maila do Rafala, ktory Ci napisze cene i termin i zacznie szyc. Ja za swoja dalem 226zł z wysylka.

Torba o ktorej pisze Gustav jest dostepna w sklepie na stronie http://bikepack.pl/pl/podsiodlowe/8-repack-x2.html
Drozsza i z tego co mozna wyczytac na forach, majga sie bo nie ma takich mocowan co Rafala i dodatkowych przydatnych pierdol. Na pewno jednak otrzymasz ja duzo szybciej, anizeli ta od Rafala.

Pojawila sie tez ostatnio 3 oferta, od czeskiego Authora
Na razie jednak ciezko o opinie, testy wytrzymalosciowe itd. Moze Karel sie wypowie;)
Lama
14:25 czwartek, 14 kwietnia 2016
było przywalić tym focusem w mój samochód,
2 problemy z głowy :)
Piotr
21:07 środa, 13 kwietnia 2016
Siema, dajcie link do stronki gdzie można zakupić taką torbę.
Z góry dzięki.
piofci
18:21 środa, 13 kwietnia 2016
Rybnik, Twój Rybnik;) Najpiękniejsze miasto z odwiedzonych dzisiaj..i najpiękniejsze dziewczyny na rynku..żałowałem, że nie mam 20 lat;)
Miałem dzwonić, ale już w Macu musiałem liczyć minuty i spieszyć się z powrotem..

Torba pewnie klasowo to samo co bikepack, chociaz wg opinii ludzi z forum bardziej praktyczna no i wspierasz lokalną przedsiębiorczość;) Zdecydowałem się na nią właśnie za namową ludzi z forum podrozerowerowe.info, których poznasz wszystkich na Maratonie Podróżnika :)
gustav
17:11 środa, 13 kwietnia 2016
Rybnik... ;]
Ta torba to jakiś ulepszony Bikepack chyba :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpoto