SprzętRose
Powrót z górki..
Powrót z górki i co jeszcze lepsze, z lekką pomocą wiatru;)

Z samego rańca..

Pierwszy raz w życiu jechałem przez Bielsko-Białą..i chyba muszę częściej, bo na trasie spotkałem samych swoich z Jaworzna! :) Świątecznym zwyczajem, mimo miłości, nienawiści, sympatii, antypatii postanowili spędzić ten dzień razem :) Szkoda tylko, że niestety obrali przeciwny kierunek ale przynajmniej byla okazja zobaczyc kto jak sie trzyma po zimie;)
Od lewej: coraz węższy Funio, z coraz wyższą kierownicą Lama i coraz bardziej pewny siebie Janusz ;)

ostatni kawałek w Rajsku, chyba mnie poratował..

Lama
01:06 poniedziałek, 4 kwietnia 2016
Coś taki jakiś wychudzony z tego obiadu świątecznego wracałeś, musiał być skąpy. Wiadomo, górale, dutki i te sprawy ;)
funio
19:19 niedziela, 3 kwietnia 2016
Fajnie było spotkać.Czas coś pojeździć razem,choćby na Sierszę i Bukowno:)
k4r3l
19:22 poniedziałek, 28 marca 2016
nooo, od razu widać po stylówie, że to jakieś prosy, dobrze, że się w ogóle zatrzymali pogadać! ;) pewnie przez święta zmiękli :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni